5 redenen waarom je kan kiezen voor De Digitale Syndicus
We zijn bereikbaar via ons "digitaal" videoloket.
Weet je nog.... vroeger.... in de goede ouwe tijd.... een loket waar je vragen kon stellen aan een vriendelijke dame of heer? Herinner je nog de menselijke aanpak?
De definitie van het loket volgens WIKIPEDIA: "Een loket is een raamvormige opening, veelal gebruikt in (semi)publieke instellingen zoals banken, postkantoren, sommige bioscopen, spoorwegstations enz"
Ons videoloket zorgt terug voor een meer persoonlijke en menselijke aanpak: via een videogesprek (onze raamvormige opening weliswaar via jouw scherm van PC of Laptop of Smartphone) waarbij we elkaar in de ogen kunnen kijken en jou op afspraak verder helpen.
Als je ons tijdens het maken van de afspraak in het veld "notities" jouw vraag meegeeft, kunnen we tegen het gesprek (aan onze digitale balie) jouw vraag efficiënt en correct beantwoorden. Logisch toch aangezien de meeste vragen niet "kwaliteitsvol" op 1,2,3 snel te beantwoorden zijn....
Belangrijk: Omdat we niemand willen uitsluiten, blijven fysieke afspraken op kantoor te Meise ook mogelijk. Dit ook enkel na afspraak.
Algemene vergaderingen gebeuren digitaal of fysiek op eenvoudig verzoek.
Wat maakt ons anders?
Na het boeken van de afspraak ontvang je een link waarop je kan klikken. Op het afgesproken tijdstip, zijn we er voor jou. Fysieke afspraken op kantoor zijn ook mogelijk voor diegenen die zich liever verplaatsen.
3. Een ereloonberekening op maat: Naast de wettelijke verplichte handelingen betaal je enkel extra voor bijkomende, individuele vragen. Iemand die meer ondersteuning nodig heeft of een specifiek probleem heeft, verhoogt de kosten voor de andere eigenaars niet in het gebouw.
4. De "50-punten" checklist bij overname of opstart van een nieuw dossier zodat je zeker kan zijn dat het gebouw in orde is met alle wettelijke verplichtingen.
5. Een klein kantoor waarbij we gebouw per gebouw opstarten. Bij ons is Massa niet de Kassa maar kwaliteit met een menselijke aanpak de norm.